برگزاری مراسم افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی سربازان وظیفه زندان‌های استان کردستان

مراسم افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی سربازان زندانهای استان کردستان (گرامیداشت روز مقاومت، ایثار و پیروزی)، در سالن ورزشی کانون اصلاح و تربیت سنندج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، مسابقات سومین المپیاد ورزشی سربازان زندانهای استان کردستان، در رشته های مختلف با برگزاری مراسم افتتاحیه کلید خورد.

در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات که با حضور مدیرکل زندانهای استان کردستان، معاون آموزش و تربیت فرماندهی انتظامی استان، مسئول ورزش بسیجیان سپاه استان، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان، روسای زندان مرکزی سنندج و کانون اصلاح و تربیت و مسئولان فرهنگی ورزشی زندانهای تابعه برگزار شد، پس از رژه تیم های ورزشی حاضر در مسابقات، صادقی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندانهای استان و دبیر این دوره از مسابقات، ضمن ارائه گزارشی از برگزاری المپیاد، گفت: این دوره از مسابقات با عنوان "گرامیداشت روز مقاومت ، ایثار و پیروزی" با حضور سربازان وظیفه زندانهای تابعه استان در چهار رشته فوتسال، تنیس روی میز، دارت و فوتبال دستی برگزار می گردد و در پایان به تیم ها و نفرات برتر در رشته های مختلف کاپ قهرمانی و جوایزی اهدا می شود.

مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای استان کردستان در مراسم ‌افتتاحیه ضمن تبریک پیشاپیش اعیاد سعید قربان و غدیر، فلسفه برگزاری مسابقات ورزشی سربازان را ایجاد روحیه نشاط و شادابی و افزایش کارآمدی سربازان دانست.

محمدی در ادامه از سربازان به عنوان امانت نزد اداره کل زندانها نام برد و از آنها خواست با روی آوری به ورزش، اشتغال و حرفه آموزی در دوران خدمت سربازی، در آینده به عنوان سرمایه های نظام به جامعه خدمت نمایند.

سرهنگ دانش پور، معاون آموزش و تربیت فرماندهی انتظامی استان نیز در سخنانی ضمن تقدیر از تلاشها و فعالیت های ارزشمند مدیرکل زندانهای استان کردستان، گفت: تاکیدات دینی فراوانی بر امر ورزش و تاثیر آن بر سلامت روح و روان فرد و جامعه وجود دارد که باید آن را سرلوحه فعالیت‌هایمان قرار دهیم.

سومین المپیاد ورزشی سربازان وظیفه زندانهای استان کردستان پس از برگزاری مسابقات در رشته های مختلف با معرفی تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha